Ορισμός Αντιδημάρχων και καθορισμός αρμοδιοτήτων
Ο θεσμός του Αντιδημάρχου ως οργάνου που επικουρεί το Δήμαρχο στην άσκηση των καθηκόντων του προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες των Δήμων.
Οι Αντιδήμαρχοι έχουν τις αρμοδιότητες που τους αναθέτει ο Δήμαρχος και κατά τομείς αρμοδιοτήτων για όλη την Δημοτική Περιφέρεια και κατά τόπο, στα όρια των συνενούμενων ΟΤΑ του νόμου 2539/1997, δηλαδή των Δημοτικών Ενοτήτων. Ο αριθμός των Αντιδημάρχων προσδιορίζεται με βάση τον πληθυσμό και τον αριθμό των Δημοτικών Ενοτήτων.
Ο Δήμαρχος έχοντας υπόψη:
1. Την υπ’ αριθμ. 48 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, με Α.Π.: 22119/07-042020 και ΑΔΑ: 9ΚΒΖ46ΜΤΛ6-ΕΞΦ με τίτλο «Ορισμός Αντιδημάρχων»,
2. Το γεγονός ότι ο Δήμος Τροιζηνίας – Μεθάνων εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 2 ή 59, παρ. 3 του Ν. 3852/ 2010. και όπως προκύπτει και από την παραπάνω εγκύκλιο,
3. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 «Αρμοδιότητες του Δημάρχου»,
4. Την υπ’ αριθμ. 28549/16-04-2019 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/2010», όπως ισχύει,
5. Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 44 του Ν.3979/2011 (ΦΕΚ Α’ 138/16-62011) σύμφωνα με τις οποίες ο δήμαρχος « Μπορεί να αναθέτει, χωρίς αμοιβή, την εποπτεία και τον συντονισμό συγκεκριμένων δράσεων του δήμου σε μέλη του δημοτικού συμβουλίου»,
6. Το αρ. 92 του ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει,
7. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου (ΦΕΚ. 2807/09-12-2011),
8. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής του έτους 2021,
9. Το γεγονός ότι, βάση του μόνιμου πληθυσμού ο Δήμος Τροιζηνίας – Μεθάνων έχει τέσσερις (4) κοινότητες κάτω των 300 κατοίκων και έξι (6) κοινότητες άνω των 300 κατοίκων (εκ των οποίων μία (1) άνω των 2000),
10. Την ανάγκη εύρυθμης λειτουργίας του Δήμου.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι :
Α. 1. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Τροιζηνίας-Μεθάνων, με θητεία από 24/01/2023 έως 31/12/2023, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως κατωτέρω παράγραφοι Ι,ΙΙ,ΙΙΙ,ΙV και
2. Τον ανεξάρτητο Δημοτικό Σύμβουλο, κ. Αναστασιάδη Γεώργιο ως Αντιδήμαρχο του Δήμου Τροιζηνίας-Μεθάνων με θητεία από 24/01/2023 έως 31/12/2023, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου με αρμοδιότητες ως κατωτέρω παράγραφος V.
Ι) Στην Αντιδήμαρχο, Δημοτική Σύμβουλο της πλειοψηφίας, κα ΜΕΛΛΟΥ ΜΑΡΙΑ τα κάτωθι: |
α. Καθ’ ύλην αρμοδιότητες ως εξής: |
1. Την ευθύνη της λειτουργίας του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Γαλατά. 2. Την έκδοση πιστοποιητικών οικονομικής αδυναμίας. 3. Τη μέριμνα και εποπτεία για θέματα Υγείας. 4. Την ευθύνη για θέματα που αφορούν το Κέντρο Υγείας Γαλατά και άπτονται των αρμοδιοτήτων του Δήμου. 5. Την ευθύνη και εποπτεία των διεργασιών εθελοντικής αιμοδοσίας και τη διαχείριση της τράπεζας αίματος του Δήμου. 6. Το συντονισμό του Γραφείου Δημοσίων Σχέσεων σε συνεργασία με το Γραφείο Δημάρχου και το Τμήμα Εθιμοτυπίας. 7. Τη μέριμνα δημιουργίας και εφαρμογής προγραμμάτων εθελοντισμού. 8. Την προώθηση Πολιτιστικών Ανταλλαγών σε Εθνικό, Ευρωπαϊκό και Διεθνές επίπεδο, συμπεριλαμβανομένων και των Αδελφοποιήσεων. 9. Τη διαδραστική ενημέρωση των δημοτών με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. 10. Την προετοιμασία ανάδειξης της σημασίας για τον Ελληνισμό, της Εθνοσυνέλευσης της Τροιζήνος, τον καθορισμό των εκδηλώσεων του Δήμου για τον εορτασμό των 200ων ετών από την Επανάσταση του 1821, καθώς και την προβολή της κληρονομιάς του τόπου, από τους αρχαίους χρόνους μέχρι σήμερα. 11. Την ευθύνη, την εποπτεία και το συντονισμό σε θέματα Διοίκησης, Προσλήψεων και Διαχείρισης του Ανθρώπινου Δυναμικού για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου. 12. Την ευθύνη εφαρμογής προγραμμάτων προστασίας ΑΜΕΑ. 13. Την ευθύνη σχεδιασμού και εκτέλεσης προγραμμάτων «Δια Βίου Μάθησης». 14. Την ευθύνη θεμάτων κοινωνικής μέριμνας και συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων. 15. Την ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Τύπου. 16. Την ευθύνη, την εποπτεία και το συντονισμό ενεργειών που αφορούν την τουριστική προβολή του Δήμου. 17. Τη μέριμνα και παρακολούθηση της λειτουργίας της ιστοσελίδας του Δήμου. 18. Την ευθύνη υποστηρικτικών ενεργειών για την πραγματοποίηση πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων, καθώς και την υλοποίηση δημοτικών δράσεων πολιτισμού. 19. Την ευθύνη θεμάτων αθλητισμού, καθώς επίσης και της συντήρησης και εποπτείας των αθλητικών εγκαταστάσεων. 20. Την εκμίσθωση και παραχώρηση Δημοτικών ακινήτων και κληροδοτημάτων και γενικά τη διαχείριση – αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του Δήμου. 21. Τη μέριμνα για τη βεβαίωση οφειλών προς το Δήμο που σχετίζονται με τις αρμοδιότητες της. 22. Την έκδοση αδειών παραχώρησης χρήσης αιγιαλού σε συνεργασία με τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου. |
β. Κατά τόπον αρμοδιότητες, ως εξής: |
1. Οι ανωτέρω καθ’ ύλην αρμοδιότητες, θα ασκούνται σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο κ. Λεσιώτη Σπυρίδων, όπως ορίζεται ο δεύτερος κατωτέρω (παρ. IV της παρούσης), στα ζητήματα που αφορούν αμιγώς στη Δημοτική Ενότητα Μεθάνων. 2. Θα συνεργάζεται με τους Προέδρους Κοινοτήτων, για την επίλυση των προβλημάτων αρμοδιότητάς του. |
γ. Επί πλέον |
1. Εξουσιοδοτείται για την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών Διοικητικών Εγγράφων, που εκδίδονται από τις Διοικητικές Υπηρεσίες του Δήμου και εμπίπτουν στις αρμοδιότητές της. 2. Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με το Δήμαρχο και τους λοιπούς Αντιδημάρχους. |
II) Στην Αντιδήμαρχο, Δημοτική Σύμβουλο της πλειοψηφίας κα. ΜΑΓΕΙΡΑ ΠΑΛΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ τα κάτωθι: |
α. Καθ’ ύλην αρμοδιότητες ως εξής: |
1. Τη μέριμνα επί των αιτημάτων τακτοποίησης / διευθέτησης σε θέματα ύδρευσης, άρδευσης, αποχέτευσης. 2. Την ευθύνη και εποπτεία της εύρυθμης και βέλτιστης λειτουργίας της υπηρεσίας καθαριότητος, των δημοτικών και κοινοτικών οδών, των δημοτικών κοιμητηρίων, των παιδικών χαρών, των χώρων των λαϊκών αγορών, του προσωπικού καθαριότητας των Σχολικών Κτιρίων, των ακτών σε συνεργασία με τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου. 3. Την εφαρμογή και βελτίωση του κανονισμού καθαριότητας του Δήμου. 4. Την ευθύνη και εποπτεία της εύρυθμης και βέλτιστης λειτουργίας της υπηρεσίας αποκομιδής των απορριμμάτων. 5. Την ευθύνη της διαχείρισης των στερεών αποβλήτων και των αδρανών υλικών. 6. Την ευθύνη καθαρισμού των δικτύων όμβριων υδάτων και ρεμάτων ΔΕ ΤΡΟΙΖΗΝΟΣ. 7. Την έκδοση αδειών, εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό επί θεμάτων υπαίθριας διαφήμισης. 8. Τη μέριμνα για τη βεβαίωση τελών άρδευσης και ύδρευσης και καθαριότητας. 9. Τη διαχείριση, προστασία και μέριμνα επί θεμάτων που αφορούν τα αδέσποτα ζώα. 10. Την ευθύνη, εποπτεία και συντονισμό σε θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητάς της, καθώς και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από το πρόγραμμα «Διαύγεια». 11. Την ευθύνη κάθε ενέργειας για την σωστή λειτουργία του Γραφείου Κίνησης Οχημάτων. 12. Την ευθύνη για την προμήθεια και διαχείριση καυσίμων. 13. Την εποπτεία και ευθύνη τήρησης και εφαρμογής της νομοθεσίας σχετικά με τη λειτουργία των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και γενικά των επιχειρήσεων που λαμβάνουν άδεια λειτουργίας από το Δήμο (χορήγηση αδειών, ανάκληση ή και αφαίρεση αδειών, σφράγιση καταστήματος κλπ). 14. Την ευθύνη και την επιμέλεια, ευταξία και λειτουργία των Δημοτικών Κοιμητηρίων, τη διαχείριση των τάφων και την εφαρμογή των διαδικασιών ταφής, σύμφωνα με τις κανονιστικές πράξεις του Δ.Σ. και την υπογραφή των σχετικών αδειοδοτήσεων σε συνεργασία με τους Προέδρους Κοινοτήτων. 15. Τη χορήγηση αδειών χρήσης μουσικών οργάνων και παράτασης του ωραρίου λειτουργίας. 16. Την ευθύνη για τη βεβαίωση των τελών παρεπιδημούντων, ΤΑΠ. 17. Την μέριμνα για θέματα Περιβάλλοντος & Πρασίνου. 18. Την ευθύνη για την προμήθεια και διαχείριση όλων των αναλώσιμων υλικών (γραφική ύλη, υλικά καθαριότητας, υλικά ύδρευσης/αποχέτευσης, ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό κλπ.) , καθώς και για την εποπτεία και τη σωστή λειτουργία της αποθήκης των υλικών. |
β. Κατά τόπον αρμοδιότητες, ως εξής: |
1. Οι ανωτέρω καθ’ ύλην αρμοδιότητες, θα ασκούνται σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο κ. Λεσιώτη Σπυρίδων, όπως ορίζεται ο δεύτερος κατωτέρω (παρ. IV της παρούσης), στα ζητήματα που αφορούν αμιγώς στη Δημοτική Ενότητα Μεθάνων. 2. Θα συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων, για την επίλυση των προβλημάτων αρμοδιότητάς του. |
γ. Επί πλέον |
1. Εξουσιοδοτείται για την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών Διοικητικών Εγγράφων, που εκδίδονται από τις Διοικητικές Υπηρεσίες του Δήμου και εμπίπτουν στις αρμοδιότητές της. 2. Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με το Δήμαρχο και τους λοιπούς Αντιδημάρχους. |
III) Στον Αντιδήμαρχο, Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κο. ΛΙΤΣΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ τα κάτωθι : |
α. Καθ’ ύλην αρμοδιότητες ως εξής: |
1. Την ευθύνη επί θεμάτων πρωτογενούς παραγωγής σε συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων. 2. Την ευθύνη, εποπτεία και συντονισμό σε θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητάς του, καθώς και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από το πρόγραμμα «Διαύγεια». 3. Την ευθύνη για την καλή λειτουργία, τη συντήρηση και την επιδιόρθωση βλαβών των υποδομών Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης (αντλιοστάσια, δίκτυα, μονάδα επεξεργασίας λυμάτων, διατάξεις αυτοματισμού κλπ). ΔΕ ΤΡΟΙΖΗΝΟΣ 4. Την παρακολούθηση των μελετών, των συμβάσεων, της εξέλιξης και του φυσικού & οικονομικού αντικειμένου εκτέλεσης έργων και εργασιών, σε συνεργασία με την Ειδική Συνεργάτιδα του Δημάρχου κα Ειρήνη Δρίτσα. 5. Την μέριμνα για θέματα Περιβάλλοντος & Πρασίνου. 6. Την εποπτεία διαχείρισης των ρεμάτων και των αντιπλημμυρικών έργων. 7. Την ευθύνη καθαρισμού των δικτύων όμβριων υδάτων. 8. Την ευθύνη για τις ενέργειες εκτέλεσης μικρών τεχνικών έργων Ύδρευσης και Αποχέτευσης. 9. Την ευθύνη συντήρησης και βελτίωσης της δημοτικής, αγροτικής, και δασικής οδοποιίας του Δήμου. ΔΕ ΤΡΟΙΖΗΝΟΣ 10. Την ευθύνη για την καλή λειτουργία της παροχής του νερού ανθρώπινης κατανάλωσης, με στοιχεία ποιότητας νερού εντός των προβλεπομένων από τις διατάξεις ορίων. |
β. Κατά τόπον αρμοδιότητες, ως εξής: |
1. Οι ανωτέρω καθ’ ύλην αρμοδιότητες, θα ασκούνται σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο κ. Λεσιώτη Σπυρίδων, όπως ορίζεται ο δεύτερος κατωτέρω (παρ. IV της παρούσης), στα ζητήματα που αφορούν αμιγώς στη Δημοτική Ενότητα Μεθάνων. 2. Θα συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων, για την επίλυση των προβλημάτων αρμοδιότητάς του. |
ΙV) Στον Αντιδήμαρχο, Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. ΛΕΣΙΩΤΗ ΣΠΥΡΙΔΩΝ τα κάτωθι: |
α. Καθ’ ύλην αρμοδιότητες ως εξής: |
1. Την ευθύνη συντήρησης και βελτίωσης της δημοτικής, αγροτικής, και δασικής οδοποιίας του Δήμου. ΔΕ ΜΕΘΑΝΩΝ 2. Την ευθύνη και εποπτεία της οργάνωσης, του συντονισμού και της παρακολούθησης των υπηρεσιών για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών και εκτάκτων αναγκών και την εφαρμογή των σχεδίων Πολιτικής Προστασίας του Δήμου. Συνεργασία με συναρμόδιους φορείς. 3. Την ευθύνη για την καλή λειτουργία, τη συντήρηση και την επιδιόρθωση βλαβών των υποδομών Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης (αντλιοστάσια, δίκτυα, μονάδα επεξεργασίας λυμάτων, διατάξεις αυτοματισμού κλπ). ΔΕ Μεθάνων. 4. Την ευθύνη καθαρισμού των δικτύων όμβριων υδάτων και ρεμάτων. ΔΕ Μεθάνων 5. Την μέριμνα και διαχείριση πολεοδομικών και αρχαιολογικών θεμάτων του Δήμου. 6. Την ευθύνη, εποπτεία και συντονισμό σε θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητάς του, καθώς και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από το πρόγραμμα «Διαύγεια». |
β. Κατά τόπον αρμοδιότητες, ως εξής: |
1. Σε όλα τα θέματα, των οποίων καθ ’ ύλην αρμόδιοι είναι οι στις παραγράφους I), II), ΙΙΙ), V) οριζόμενοι Αντιδήμαρχοι, ο κ. Λεσιώτης Σπυρίδων θα μεριμνά και θα συνεργάζεται για τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων κατά την άσκηση σε κάθε μία από τις αρμοδιότητες ευθύνης τους, στην εδαφική Περιφέρεια της Δημοτικής Ενότητας Μεθάνων. 2. Θα συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων, για την επίλυση των προβλημάτων αρμοδιότητάς του. |
γ. Επί πλέον |
1. Εξουσιοδοτείται για την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών Διοικητικών Εγγράφων, που εκδίδονται από τις Διοικητικές Υπηρεσίες του Δήμου και εμπίπτουν στις αρμοδιότητές του. 2. Την τέλεση των πολιτικών γάμων εκ περιτροπής με το Δήμαρχο και τους λοιπούς Αντιδημάρχους. |
V) Στον Αντιδήμαρχο ανεξάρτητο Δημοτικό Σύμβουλο κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΓΕΩΡΓΙΟ του μεταβιβάζει: |
α. Καθ’ ύλην αρμοδιότητες ως εξής: |
1. Την ευθύνη και εποπτεία της εύρυθμης και βέλτιστης λειτουργίας της υπηρεσίας αποκομιδής των υλικών ανακύκλωσης. 2. Την εκπόνηση και εφαρμογή των προγραμμάτων ανακύκλωσης. 3. Την ευθύνη για όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την καλή λειτουργία, συντήρηση και επέκταση του δημοτικού δικτύου ηλεκτροφωτισμού. 4. Την ευθύνη, εποπτεία, διαχείριση και συντήρηση του συνόλου των Οχημάτων του Δήμου, των Μηχανημάτων Έργου και του Μηχανολογικού Εξοπλισμού καθώς και την ευθύνη της αποθήκης των ανταλλακτικών και των λοιπών υλικών που είναι απαραίτητα για τη συντήρηση και αποκατάσταση των κάθε είδους βλαβών και επισκευών αυτών. 5. Την υλοποίηση προγραμμάτων Εφαρμογών και Τεχνολογιών Πληροφορικής, Επικοινωνιών και Ευρυζωνικών Δικτύων. 6. Την ευθύνη για την κυκλοφορία και στάθμευση των οχημάτων και τη διαχείριση των χώρων στάθμευσης. 7. Την ευθύνη για τη διαχείριση των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων και λοιπών τροχοφόρων. 8. Την ευθύνη, εποπτεία και συντονισμό σε θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στους τομείς αρμοδιότητάς του, καθώς και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από το πρόγραμμα «Διαύγεια». 9. Την ευθύνη και εποπτεία διαχείρισης θεμάτων περιπτέρων και χορήγησης αδειών εκμίσθωσης. 10. Την αδειοδότηση και εποπτεία υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων. 11. Την ευθύνη για θέματα ΟΓΑ 12. Την ευθύνη και εποπτεία της λειτουργίας εμποροπανηγύρεων. 13. Την έκδοση αδειών υπαίθριου και πλανόδιου εμπορίου καθώς και λαϊκών αγορών. 14. Την έκδοση αδειών παραχώρησης κοινόχρηστων χώρων. |
β. Κατά τόπον αρμοδιότητες, ως εξής: |
1. Οι ανωτέρω καθ’ ύλην αρμοδιότητες, θα ασκούνται σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο κ. Λεσιώτη Σπυρίδων, όπως ορίζεται ο δεύτερος ανωτέρω (παρ. IV της παρούσης), στα ζητήματα που αφορούν αμιγώς στη Δημοτική Ενότητα Μεθάνων. 2. Θα συνεργάζεται με τους Προέδρους Κοινοτήτων, για την επίλυση των προβλημάτων αρμοδιότητάς του. |
Β. ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ & ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ
1. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Μέλλου Μαρία, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Λεσιώτη Σπυρίδων. 2. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος. 3. Τις κατά τόπον αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων όταν απουσιάζουν ή κωλύονται, ασκούν: Της Αντιδημάρχου κας Μέλλου Μαρίας η Αντιδήμαρχος κα Μάγειρα – Πάλλη Αναστασία. Του Αντιδημάρχου κ. Λεσιώτη Σπυρίδων ο Αντιδήμαρχος κ. Λίτσας Κωνσταντίνος. Της Αντιδημάρχου κ. Μάγειρας Πάλλη Αναστασίας ο Αντιδήμαρχος κ. Αναστασιάδης Γεώργιος Του Αντιδημάρχου κ. Αναστασιάδη Γεώργιου η Αντιδήμαρχος κα Μέλλου Μαρία. Του Αντιδημάρχου κ. Λίτσα Κωνσταντίνου ο Αντιδήμαρχος κ. Λεσιώτης Σπυρίδων. |
Γ. Εκ των ανωτέρω Αντιδημάρχων, αντιμισθίας δικαιούνται σύμφωνα με το
άρθρο 92 του Ν. 3852/2010, οι κάτωθι:
1. Κα Μέλλου Μαρία, κ. Λεσιώτης Σπυρίδων, κ. Λίτσας Κωνσταντίνος και κα Μάγειρα – Πάλλη Αναστασία 2. Άνευ αντιμισθίας Αντιδήμαρχος: κ. Αναστασιάδης Γεώργιος |