Γραφείο Προμηθειών
Αρμοδιότητες :
Παραλαμβάνει τις εκθέσεις ανάληψης δαπάνης που αφορούν την προμήθεια ειδών, εκτέλεση εργασιών κ.λπ.
Εισηγείται την ανάθεση εργασιών στα κατά νόμο αρμόδια όργανα.
Συγκεντρώνει τις αιτήσεις εκδήλωσης αναγκών, κεντρικής προμήθειας ειδών από τις επιμέρους υπηρεσίες του Δήμου.
Εφαρμόζει τις νόμιμες ενέργειες προετοιμασίας, διεξαγωγής και ολοκλήρωσης της προμήθειας πάσης φύσεως αναλώσιμων ειδών και υλικών (διακηρύξεις, διαγωνισμοί, λήψη προσφορών, αξιολόγηση, παραγγελίες ειδών κ.λπ.).
Μεριμνά για τη διαδικασία χαρακτηρισμού υλικών ως αχρήστων και τηρεί τις διαδικασίες εκποίησης ή καταστροφής, σε συνεργασία με τις αντίστοιχες υπηρεσίες του Δήμου, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Συντάσσει τις προδιαγραφές των τεχνικών υλικών αποθήκης, αναλώσιμων, επίπλων, κ.λπ. εξοπλισμού σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα και γραφεία.
Μεριμνά για τη σύνταξη του ενιαίου Προγράμματος Προμηθειών.
Συγκεντρώνει τα δικαιολογητικά των γενόμενων προμηθειών (δαπανών) και τα υποβάλλει στο Λογιστήριο για την εκκαθάρισή τους.
Προβαίνει στις απαιτούμενες διαδικασίες για τη συγκρότηση Επιτροπών σχετικών με προμήθειες, εργασίες και μεταφορές μετά από σχετικά έγγραφα διαφόρων υπηρεσιών του Δήμου.
Τηρεί τα υπό του Νόμου προβλεπόμενα βιβλία κατά λόγο αρμοδιότητας.
Ασκεί κάθε άλλη εργασία που δεν περιλαμβάνεται στον παρόντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας και έχει σχέση με τη λειτουργία του Γραφείου σύμφωνα και με τις οδηγίες της ηγεσίας του Δήμου.