Ενημερώνουμε τους κατοίκους του Γαλατά ότι λόγω σοβαρής βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης θα υπάρξει διακοπή υδροδότησης στη δυτική πλευρά του Γαλατά (έως Αγ. Άννα).
Το συνεργείο του Δήμου εργάζεται ήδη για την αποκατάσταση της βλάβης, οι εργασίες της οποίας εκτιμάται ότι θα διαρκέσουν 2 ώρες.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Ώρα ανάρτησης: 09:30 π.μ.
Last modified: 16 Μαρτίου, 2026












